« Back slovenskoenglish

May, 2022

ANA SLUGA in MARIJA MOJCA PUNGERČAR: VRAČANJE POGLEDA – VODSTVO

Napovedujemo javno vodstvo Ane Sluga in Marije Mojce Pungerčar o delih, s katerima umetnici sodelujeta na razstavi Vračanje pogleda v Cukrarni.

CUKRARNA, SREDA, 25. MAJ 2022, OB 18.00 uri.

Osebno vodstvo bo priložnost za pogovor in refleksijo razstavljenih del obeh avtoric. Prijazno vabljeni!

Slika zgoraj: Odprtje razstave Vračanje pogleda, inštalacija Marije Mojce Pungerčar. Foto: Blaž Gutman/MGLM

Iz medijev:

IRENA ŠTAUDOHAR: €œOmenjeno temo na razstavi dobesedno ponazarja razstavljeno platno Ane Sluga, ki je del večje serije, v kateri žensko postavlja v različne kočljive in pomenljive vloge ter se preizprašuje o njeni identiteti oziroma njenih identitetah. Slika prikazuje slikarko, ki je hkrati tudi gospodinja, boksarka €¦ € (Delo, Vračanje pogleda, 26. 3. 2022)

Slika levo: Ana Sluga: €œTranzit VII €, 2021. Foto: Jaka Babnik

SARA NUŠA GOLOB GRABNER: €œPodobno v drugem nadstropju opazimo povezavo med prostori, realizirano z delom Marije Mojce Pungerčar Starša iz cikla Predvideno je prehodno obdobje, kjer so fotografije zakoncev za mizo v kuhinji nadaljevane v prostor s polico, prekrito s prtičkom, ki ga vidimo na fotografiji. Potujemo skozi zadnjih sedem let skupnega življenja staršev, skozi čas, in tako ponovno doživimo premik na fizični in metafizični ravni, kar dovoljuje spoj obiskovalca, umetniškega dela in galerije; kustosinje so pri sprejetju teh odločitev morale delovati skoraj psihoanalitično in so pokazale izjemno intuitivnost. € (Delo, Ocenjujemo: Vračanje pogleda/Galerija Cukrarna, 30. 3. 2022)

Na sliki: Marija Mojca Pungerčar: “Starša 2003-2010”, 2017. Foto: Blaž Gutman/MGML
_________
Info:
041 882 593
www.anasluga.si/
www.mojca.pungercar.si

_________

Izvajanje spletne podpore KUD Trivia v letu 2022 pogramsko sofinanancira MOL.

Novičnik za samozaposlene v kulturi je na Ministrstvo za kulturo poslal pobudo o uskladitvi dnevnega nadomestila za čas zadržanosti od dela zaradi bolezni ter predloge za izboljšavo dnevnega nadomestila v korist samozaposlenih v kulturi.
...more »
Novičnik za samozaposlene v kulturi je na Ministrstvo za kulturo poslal pobudo o uskladitvi dnevnega nadomestila za čas zadržanosti od dela zaradi bolezni ter predloge za izboljšavo dnevnega nadomestila v korist samozaposlenih v kulturi.
...more »
logo-majPreberite si odgovore na pogosto zastavljena vprašanja o Novičniku, oglejte si primerek kazala in se prepričajte, kako so naročniki zadovoljni z Novičnikom!
...more »

    Trivia Records Zapisi

    • Summer Songs, drugi projekt dua The Silent Movies, je umetniško okolje, sestavljeno iz vrste virov vizualnih, zvočnih in verbalnih informacij, ki so med seboj odvisni. Deluje kot neskončen koncert, na katerem video instalacija, sestavljena iz serije nedavnih nemih filmov Francisca Tomsicha, zagotavlja grobo gradivo, rdeče niti in digitalne podatke zvočnemu ekosistemu Boruta Savskega..
    • Lately i am acquiring some finger dexterity again. The victims are some relatively newly developed instruments (turboguitars, turboflutes and cirkulinos). Here is a selection of cutouts from various live situations - mostly as parts of Cirkulacija 2 program - from 2020 onwards.
    • Celjska interdisciplinarna impro zasedba s projektnim imenom Umoblodnica v sestavi: Iva Tratnik, Andreja Džakušič, Keiko Miyazaki, Estela Žutić, Simon Macuh, Dalibor Bori Zupančič, Borut Peternelj – Amper-o-mat. Posnetek nastopa 20. maja 2021 Cirkulaciji 2 | podhod Ajdovščina.
    • Generative algorithmic composition excerpts based on realtime video data for Francisco Tomsich "ELEGIJA | ELEGY" video installation presented from 10th to 21st July 2020 at Cirkulacija 2 Ljubljana Slovenia. Elegija (Elegy) is a mournful song performed by ensemble of video installations, sculptures and sound installation – made specifically for Cirkulacija 2 premises in Ajdovščina subway.
    • Field recordings in air and water during the Cirkulacija 2 visit in Finland. The place of rest and contemplation was at Future Lake near Helsinki and the performance place was on Merikerho club/ ship in Helsinki harbor. Boštjan Leskovšek was using the underwater recordings as his instrument. Here it is as separate album.